Analiza rynku jest ilościową i jakościową oceną rynku. Bada ona rynek zarówno pod względem wielkości, jak i wartości, różne segmenty klientów i wzorce zakupów, konkurencję oraz otoczenie gospodarcze ze względu na istniejące bariery, regulacje i konkurencję.
Zanim zlecisz badania dotyczące analizy rynku
Należy wziąć pod uwagę kilka weźmiesz cech rynku, na który przedsiębiorca chce wejść lub którym jest zainteresowany. Trzeba określić również, jak bardzo branża, w której działa przedsiębiorca jest odpowiednia dla tego rynku. Weź pod uwagę takie perspektywy jak:
- Definicję Twojej branży (co oferujesz)
- Wielkość Twojej branży
- Trendy w branży
- Zrównoważony rozwój Twojej branży
- Rynek docelowy
Kiedy masz już szeroki obraz tego, jak wygląda Twoja branża i jakie są jej możliwości, chcesz określić swój rynek docelowy. Rynek docelowy to konkretna populacja, której chcesz sprzedawać swoje produkty.
Wysokiej jakości badania analityczne Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®
Dzięki dokładnym i szeroko zakrojonym analizom przeprowadzonym przez ekspertów BioStat szybko uzyskasz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług, jak również całościowej marki:
- Komu chcesz sprzedać swoje produkty?
- Do jakiej grupy wiekowej chcesz sprzedawać swoje produkty?
- Jaki jest ogólny poziom dochodów twojego rynku docelowego?
- Gdzie mieszka twój rynek docelowy?
Jeśli chcesz uzyskać tego rodzaju informacje, a dzięki nim elastycznie modelować startegie marketingowe w swojej firmie – nie zwlekaj i skontaktuj się z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®.
Doświadczenie, pasja i wiedza
Doświadczenie, pasja i wiedza to elementy wyróżniające specjalistów BioStat® pośród wielu konkurencyjnych ofert proponujących przedsiębiorcom analizy rynku. Przez 16 lat funkcjonowania na rynku biznesowo-badawczym i przeprowadzeniu ponad 2000 projektów dla różnych sektorów branżowych możemy przedstawić korzystną ofertę, zapewniając rzetelne jej wykonanie, wsparcie merytoryczne i konkurencyjne ceny.
Wykonujemy projekty badań dla branż takich jak: FMCG, turystyka, sektor publiczny, transport, sektor finansowy. Badania ilościowe i jakościowe dotyczące:
- aktualnej sytuacji na rynku i wykonywania prognoz,
- segmentacji rynku oraz społeczno-demograficznej charakterystyki konsumentów,
- świadomości marki odbiorców,
- popytu na produkty i usługi;
wykonują najlepsi specjaliści z dziedzin: socjologia, statystyka, analiza społeczno-gospodarcza, ekonomia, matematyka stosowania. Sięgnij po więcej razem z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®. Zapytaj o szczegóły oferty pod numerem +48 668 300 664.